להחלפה או החזרת הפריטים שרכשת:

1. אם את מחוברת לאתר וביצעת את ההזמנה תחת משתמש רשום לחצי כאן כדי להכנס לאיזור האישי לכל ההזמנות שלך

מצאי את ההזמנה הרצויה ולחצי החלפה / החזרה

2. אם רכשת ללא משתמש כאורחת באתר מלאי את הטופס הבא:

***(לאחר שליחת הפרטים תועברי לדף ההזמנה שלך - תגללי עד הסוף למטה ובחרי החלפה או החזרה)***

מדיניות החלפות החזרות

 החלפת מוצר

במידה ואינך שלמה עם הפריט שרכשת או שאינו מתאים לך מסיבה כלשהי, תוכלי להחליפו ללא כל בעיה בתוך 14 ימי עסקים מקבלת הפריט!

תוכלי לבחור בין 3 אופציות:

  1. לבחור פריט אחר באתר ולבצע החלפה ראשונה עם שליח חינם בהזמנה מעל 275 ש”ח.
    בהזמנה עד 275 ש”ח ההחלפה הראשונה כרוכה בתשלום של 9.90 ש”ח.
  2. לקבל קרדיט לאתר ולבצע החזרה עם שליח עד הבית ללא עלות.
  3. למלא את טופס ההחזרה שהגיע אליך בתוך החבילה, ולשלוח אותה אלינו חזרה בדואר ללא עלות.

מובהר בזאת כי החלפת מוצר תתבצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלתו אצל הלקוחה ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, שלא נפל בו שום פגם/נזק, התווית המקורית מצורפת למוצר והוא מגיע באריזתו המקורית.

ההחלפה תתאפשר לכל פריט אחר שתרצי להחליף, או קבלת זיכוי למימוש באתר.
כאשר הפריט יתקבל אצלנו, אנו ניצור עימך קשר כדי שתוכלי לבחור בהחלפה או בקרדיט לקנייה עתידית.

החזרת מוצר

במקרה של החזרה עד 14 ימי עסקים, ניתן לקבל קרדיט מלא לקנייה עתידית באתר, או זיכוי כספי בניכוי עלות המשלוח.
ההחזרה תתבצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלתו אצל הלקוחה ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, שלא נפל בו שום פגם/נזק, התווית המקורית מצורפת למוצר והוא מגיע באריזתו המקורית.
הזיכוי הכספי יתקבל תוך מקסימום 48 שעות ממועד קבלת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה ויבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד.
אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה עבורך.
לא ניתן לזכות מחזיקי כרטיס דיירקט ובמקרה כזה יתאפשר זיכוי למימוש באתר בלבד.

הבהרות
*ניתן לבצע החזרות בסניפי הרשת המפורטים מטה, בתיאום מראש בלבד.
*לא ניתן לבצע החלפות בסניפי הרשת!
* החזרת נעליים תתאפשר עם הקופסא המקורית בלבד.

* מובהר ומודגש כי על פריטים אשר נקנו בסייל יינתן קרדיט  לאתר בלבד בגובה סכום הרכישה.

*מובהר בזאת כי החלפת/החזרת מוצר תחול רק על מוצרים שלא נעשה בהם שימוש, שהוחזרו באריזתם המקורית.

* בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע באמצעות הוואטסאפ בטל׳ 0505656207
או במייל [email protected].

שאלות תשובות

* מהם ימי עסקים?

      1. ימי עסקים הינם ימי חול – ימים א-ה (ראשון עד חמישי) ואינם כוללים את יום ו’ (שישי) ושבת, ערבי חג או חול המועד.
        הטיפול בהזמנה, אריזה ומשלוח מתבצע בימי עסקים בלבד.
    • * האם יש מגבלות על איזורי שילוח בארץ?

        אין. השליחים אינם מגיעים לאזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית. במקרה זה תוכלי לקבל את המשלוח באמצעות דואר רשום המגיע לכל חלקי הארץ.

* האם ניתן לאחד שתי הזמנות שבוצעו להזמנה אחת?
   לא ניתן לצרף שתי הזמנות למשלוח אחד.

* מהם סניפי הרשת של החברה?

*קניון עזריאלי איילון רמת גן

*קניון עזריאלי ראשונים ראשון לציון

*קניון הזהב ראשון לציון

*קניון עזריאלי מודיעין

*קניון עזריאלי תל אביב – SHOW

*קניון עזריאלי מלחה – SHOW

*קניון גרנד – באר שבע

*קניון עופר – מעלה אדומים

שעות פתיחה:
א’-ה’ 09:00-21:30
ו’ 09:00-14:30
ש’ 18:30-22:30

* האם ניתן לשנות את אופן השילוח לאחר ביצוע ההזמנה?

במידה והנכם רוצים לשנות את אופן המשלוח, גם לאחר ביצוע ההזמנה, יש לעשות זאת תוך 72 שעות, ובתנאי שההזמנה טרם נשלחה.

לשם כך יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ בטל.  0505656207 בין השעות 10:00-16:00

* איך אוכל לעקוב אחר הזמנה?

עם קבלת אישור על ביצוע ההזמנה, תקבלי מספר הזמנה.
כל מידע אודות חבילה שנשלחה באמצעות שליח ייתנן על ידי נציגי שירות הלקוחות שלנו במייל [email protected]
או באמצעות הוואטסאפ בטל 0505656207
 

*יש אפשרות לשלם במזומן?
לא ניתן לשלם במזומן. תוכלו לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, אפליקציית ביט או באמצעות חשבון PayPal .

*האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול ssl כל תקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.

האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם הליך הקנייה הנעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

*האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

אפשר בהחלט, דרך שירות הלקוחות שלנו.

אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 16:00 באמצעות הוואטסאפ בטל’ 0505656207 .

לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] ולבקש שניצור עמכם קשר טלפוני בנושא.

החזרות יתבצעו באמצעות אחת האפשרויות הבאות:

1.באמצעות אחד מסניפי הרשת:

יש להשאיר את החבילה באריזה המקורית בסניף שבחרת. לכשהחבילה תגיע אלינו, אנו ניצור עמך קשר טלפוני לביצוע החזר/זיכוי/החלפה.

*קניון עזריאלי איילון רמת גן

*קניון עזריאלי ראשונים ראשון לציון

*קניון הזהב ראשון לציון

*קניון עזריאלי מודיעין

*קניון עזריאלי תל אביב – SHOW

*קניון עזריאלי מלחה – SHOW

*קניון גרנד – באר שבע

*קניון עופר – מעלה אדומים

2.החזרות באמצעות שליח עד הבית בעלות של 30 ₪

– התשלום יבוצע באמצעות אפליקציית ביט בתיאום מראש בטל. 0747691230

3. באמצעות דואר ישראל, ללא עלות
(זמני הגעה מעט ארוכים), בהתאם להוראות המפורטות בתקנון זה.