שירות הלקוחות שלנו פעיל בוואטסאפ בלבד 0505656207

(פעיל בימי א’-ה’ בין השעות 10:00-16:00)

ניתן להשאיר לנו הודעה בוואטסאפ או בעמוד האינסטגרם ונציגנו יחזרו בהקדם האפשרי.

מייל –  [email protected]

שליח עד הבית: (3-7 ימי עסקים)

  • בקנייה מעל 195 ש”ח – משלוח חינם
  • בקנייה עד 195 ש”ח – בעלות של 15 ש”ח 
  • איסוף עצמי – מהסטודיו שברחוב הסדנא 8 חולון – אנו ניצור עמך קשר ברגע שההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.

הערות:

  • – כל הזמנה שהתקבלה אחרי 10:30 בבוקר בימי חול תטופל במהלך יום העסקים הבא
  • – יישובים מרוחקים / קיבוצים / מושבים – ייתכן עיכוב של 1-3 ימי עסקים באספקת המשלוח
  • החברה אינה אחראית על עיכובים של חברת השילוח ו/או דואר ישראל, לפי העניין, ובכל מקרה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המשלוח בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתה, כגון שביתות ו/או תקלות, לרבות אך לא רק תקלות במערכת המחשב ו/או הטלפון ו/או שירות הדוא”ל. כן עלולים להיווצר עיכובים במועדי האספקה של עד שלושה ימי עסקים עקב ריבוי הזמנות ומשלוחים בעת ימי מכירה מיוחדים באתר. עיכובים כאמור אינם באחריות החברה ולא תהא ללקוחה כל טענה כנגד החברה בעניין זה. המשלוח יסופק רק לאחר השלמת תהליך הרכישה, קרי לאחר שההזמנה נקלטה במערכת האתר, לפי המועדים המוגדרים, ובתנאי שחברת האשראי אישרה את העסקה, ובהתאם נשלחה ללקוחה הודעת אימות.

בסיום תהליך הקניה באתר, נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה.

כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.

אם לא הייתי בבית כהשליח הגיע?

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל,
ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא, שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

במידה ולא עניתם, המשלוח יעבור להפצה ביום העסקים הבא.

בעת הזמנת החבילה, ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לכם ביותר בסמוך לכתובת שהזנתם בהזמנה.

שינוי אופן המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה

במידה והנכם רוצים לשנות את אופן המשלוח, גם לאחר ביצוע ההזמנה, יש לעשות זאת תוך 72 שעות, ובתנאי שההזמנה טרם נשלחה.

לשם כך יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ בטל.  0505656207 בין השעות 10:00-16:00

 

שינוי כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה

במידה והנכם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, גם לאחר ביצוע ההזמנה, יש לפנות לשירות לקוחות בוואטסאפ בטל.  0505656207, בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-16:00 ובתנאי שההזמנה טרם נשלחה.

  לא ניתן לצרף שתי הזמנות למשלוח אחד.

 

בסיום תהליך הקניה באתר, נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה.

כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.

ניתן גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו באמצעות הוואטסאפ  בטל’ 0505656207

או באמצעות המייל בכתובת [email protected] 

אין מגבלות על איזורי שילוח בארץ.

השליחים  אינם מגיעים לאזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית.

במקרה זה תוכלי לקבל את המשלוח באמצעות דואר רשום המגיע לכל חלקי הארץ.

מדיניות החזרת מוצר

במידה ואינכם שלמים עם הפריט שרכשת או שאינו מתאים לכם מסיבה כלשהי, תוכלו להחזירו ללא כל בעיה בתוך 14 יום מקבלת הפריט!

ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע”י צוות BLACK&WHITE, אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלכם בהתאם לבחירתכם.

תוכלו לבחור בין 4 אופציות:

  1. באמצעות שליח – ללא עלות – תמורת זיכוי קוד קופון לאתר בלבד בסכום הרכישה המלא!
  2. באמצעות שליח – בעלות של 30 ש”ח תמורת זיכוי מלא בהפחתת סכום המשלוח, באופן שבו שילמת עבור העיסקה.
  3. באמצעות דאר ישראל –  ללא עלות – מצ”ב בחבילה מדבקת גובינא.
  4. באמצעות הסניפים שלנו – בהתאם לרשימה מצ”ב.

הבהרות

  • ניתן לבצע איסופים והחזרות בסניפי הרשת המפורטים מטה, בתיאום מראש בלבד.
  • החזרת מוצר תתבצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלתו אצל הלקוחה ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, שלא נפל בו שום פגם/נזק.
    החזרת הנעליים תתאפשר עם הקופסא המקורית בלבד.
  • לא ניתן להחזיר באונליין פריטים שנקנו בסניפים, אלא רק באמצעות אחד הסניפים המפורטים להלן.

* בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע באמצעות הוואטסאפ 0505656207, או במייל [email protected].

מדיניות החלפת מוצר

במידה ואינך שלמה עם הפריט שרכשת או שאינו מתאים לך מסיבה כלשהי, תוכלי להחליפו ללא כל בעיה בתוך 14 ימי עסקים מקבלת הפריט באמצעות הקישור לממשק ההחלפות.
הערה: על מנת לבצע החלפה דרך ממשק ההחלפות, הינך נדרשת להירשם לאתר. 
לא ניתן לבצע החלפה\החזרה כאורחת

תוכלי לבחור בין 3 אופציות:

  1. לבחור פריט אחר באתר ולבצע החלפה בהתאם לפירוט הבא:
  2. בהזמנה מעל 275 ש”ח – החלפה ראשונה בלבד עם שליח חינם.
  3. בהזמנה עד 275 ש”ח ההחלפה הראשונה כרוכה בתשלום של 9.90 ש”ח.  * מובהר בזאת כי החלפה שנייה ומעלה כרוכה בתשלום של 30 ש”ח (ללא הזמנת מינימום).
  4. קרדיט לאתרללא עלות – לבצע החזרה עם שליח עד הבית .
  5. דואר ישראל  – ללא עלות – למלא את טופס ההחזרה שהגיע אליך בתוך החבילה, ולשלוח אותה אלינו חזרה בדואר ללא עלות.

הבהרות:

  • החלפת מוצר תתבצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלתו אצל הלקוחה ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, שלא נפל בו שום פגם/נזק.
    החזרת הנעליים תתאפשר עם הקופסא המקורית בלבד.
  • ההחלפה תתאפשר לכל פריט אחר שתרצי להחליף, או קבלת זיכוי למימוש באתר. כאשר הפריט יתקבל אצלנו, אנו ניצור עימך קשר כדי שתוכלי לבחור בהחלפה או קבלת זיכוי למימוש עתידי באתר.
  • לא ניתן לבצע החלפות בסניפים, אלא באמצעות חנות האונליין בלבד.
  • לא ניתן להחליף באונליין פריטים שנקנו בסניפים, אלא רק באמצעות אחד הסניפים המפורטים להלן.

לצורך החזרת הפריטים יש להיכנס לאיזור האישי, לבחור בהזמנה הרצויה, לסמן את הפריטים אותם תרצו להחזיר ולעמוד עמנו בקשר לצורך תיאום שליח שיגיע לאסוף את ההחזרה.

החזרות ניתנן לבצע גם דרך הדואר בחינם, בהתאם להנחיות המפורטות על מדבקת הגוביינא המצורפת לחבילה.

לידיעתכם, הזיכוי יתבצע עד ארבעה עשר ימי עסקים, עם קבלת ההחזרה אלינו למחלקת האונליין, אז ניצור עמך קשר ונשלח אלייך אסמכתא של החזר כספי למייל. 

באמצעות שליח ללא עלות – תמורת זיכוי לאתר בלבד בסכום הרכישה המלא

באמצעות שליח בעלות של 30 ש”ח – תמורת זיכוי מלא בהפחתת סכום המשלוח, באופן שבו שילמת עבור העיסקה.

באמצעות דואר ישראל ללא עלות – מצ”ב בחבילה מדבקת גובינא.

באמצעות אחד הסניפים שלנו (איסופים והחזרות בלבד) – בהתאם לרשימת סניפים שלנו.

איך זה עובד?
להלן הפעולות שיש לבצע באתר לצורך החלפה/החזרה

  • נכנסים לאתר BlackXwhite – לאזור האישי שלכן
  • לבחור את ההזמנה הרצויה וללחוץ על החלפות/החזרות
  • בוחרים החלפה/החזרה של הפריטים הרלוונטים עבורך
  • יש למלא את מידת הפריט הרצוי להחלפה, כמו גם את סיבת ההחלפה/ ההחזרה
  • מלאו את הכתובת אליה תרצו לקבל את השירות ושלחו את הבקשה
  • משלמים על השירות בכרטיס אשראי (חינם בהזמנות מעל 299 ₪)
  • למזמינים החלפה- השליח יגיע אליכם עד 7 ימי עסקים.
  • למזמינים החזרה- השליח יגיע אליכם עד 7 ימי עסקים.
  • למזמינים החלפה / החזרה עד השעה 18:00. בימי עסקים בלבד (ימים א’-ה’). למעט ישובים מרוחקים.
  • שימו לב, החזרת הנעליים תתאפשר עם הקופסא המקורית בלבד.

כן, ניתן לבצע החלפה והחזרה בעבור אותה הזמנה.

כאשר יגיע אליכם השליח, יש למסור את הפריטים המוחלפים וכן את הפריטים שברצונכם להחזיר.

יש למלא בתוית ההחלפה/החזרה המצורפת לחבילה, איזה מהפריטים הנכם מבקשים להחזיר ואיזה מהם להחליף.

יש להחזיר/להחליף באריזה המקורית בלבד

השליח יגיע לאיסוף החבילה עד 7  ימי עסקים, בימים א-ה עד השעה 18:00, למעט יישובים מרוחקים.

 “ימי עסקים”, קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד), יום העסקים מסתיים בשעה 16:00

ניתן למצוא את תוית הגוביינא כאן.

יש להיכנס לקישור המצ”ב ולהדפיסה

תוית גוביינא

ניתן למצוא את תוית ההחלפה / ההחזרה כאן בהמשך לתעודת האחריות

יש להיכנס לקישור המצ”ב ולהדפיס רק את החלק של טבלת ההחלפות/ההחזרות.

תוית החלפה והחזרה

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול  SSL.

כל תקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.

האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם הליך קנייה בדרך המאובטחת והחסויה ביותר.

 

אפשר בהחלט לבצע הזמנה טלפונית.

ניתן לפנות לבאמצעות הוואטסאפ לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 0505656207 שזמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 16:00.

לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected]  ולבקש שניצור עמכם קשר טלפוני בנושא.

לא ניתן לשלם במזומן!

תוכלו לשלם באופן הבא לפי בחירתכם:

  • בכל סוגי כרטיסי האשראי.
  • אפליקציית ביט.
  • חשבון PayPal.
  • BYME – ברכישה באמצעות BYME, אין כפל מבצעים ולא ניתן לממש קודי קופון.

“הקרדיט שלי” הוא הכסף שלכם באתר, אותו תוכלו לנצל וליהנות באמצעותו מרכישה באתר. 
קרדיט אחד = שקל אחד בכל קניה תצברו 10% מסכום ההזמנה.
הקרדיט אינו ניתן להעברה ו/או לאיחוד ו/או להמרה למזומן.
על מנת לממש ולצבור קרדיט, יש להירשם לאתר.

לא ניתן לממש קרדיט כאורח באתר!

החזרת פריטים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר, יזוכו על ידי החזרת הקרדיט לחשבון האישי באתר.

ימי עסקים הינם ימי חול – ימים א-ה (ראשון עד חמישי) ואינם כוללים את יום ו’ (שישי) ושבת, ערבי חג או חול המועד.

הטיפול בהזמנה, אריזה ומשלוח מתבצע בימי עסקים בלבד.

זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוינים באתר, כוללים רק “ימי עסקים”, קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד), יום העסקים מסתיים בשעה 16:00.

*קניון עזריאלי איילון רמת גן

*קניון עזריאלי ראשונים ראשון לציון

*קניון הזהב ראשון לציון

*קניון עזריאלי מודיעין

*קניון עזריאלי תל אביב – SHOW

*קניון עזריאלי מלחה – SHOW

*קניון גרנד – באר שבע

*קניון עופר – מעלה אדומים

*משרדי החברה הסדנא 8 חולון

  • בכל סניף קיים כיסא נגיש, לולאת הרשאה, כניסה נגישה וחנייה ציבורית ברחוב

הגבלים:

  1. חברת “לולי אופנה” אינה אחראית ולא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר או עקיף שיגרם למזמינה דרך האתר או לכל צד שלישי, כתוצאה מרכישה באתר, שלא על פי תקנון החברה.  בכל טענה של צד כזה, “לולי אופנה” תהיה רשאית לבטל את ההזמנה הנוגעת לעניין זה.

    מובהר בזאת כי התמונות באתר נועדו להמחשה בלבד, וחברת “לולי אופנה” אינה אחראית ולא תהיה אחראית, לכל הבדל שיהיה בין תמונות המוצרים באתר לבין המוצרים הנמכרים אשר יסופקו למזמינה

חברת “לולי אופנה” תעשה ככל שביכולה להתאים בין התמונות המופיעות באתר לתיאור המוצרים לבין המוצרים הנמכרים. 

חברת לולי אופנה אינה אחראית ולא תהיה אחראית, לכל שימוש שתעשה המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן או חברת “לולי אופנה” לרבות ניקוי או כל שימוש אחר בפריטים הנמכרים באתר

אחריות:

  1. תקופת האחריות הינה למשך חודש 1 מיום הרכישה.
  2. החברה מתחייבת לבדוק ולתקן מוצר בתקופה ובמסגרת האחריות, במידת הצורך, תוך 14 ימי עבודה, מרגע הגעת המוצר למשרדי החברה.
  1. אנו מתחייבים לדאוג לתיקונו של כל פגם במוצר הנובע מפגם בחומר או בתהליך הייצור וזאת בתקופת האחריות ובכפוף לשימוש סביר במוצר.
  2. במידה והפגם במוצר (שהינו במסגרת האחריות) אינו ניתן לתיקון, תוצע החלפת המוצר או קוד קופון למימוש באתר.
  3. אחריות החברה אינה חלה במקרים הבאים:
    • בלאי, שחיקה ושפשוף לאחר שימוש במוצר.
    • בלאי ושפשוף אינם נחשבים לפגמים בייצור ואינם באחריות החברה.
    • פגם במוצר אשר נגרם בזדון כתוצאה משימוש או עקב רשלנות.
    • שימוש במוצר או בחלקיו שאינו סביר ורגיל.
    • פגם הנגרם כתוצאה משימוש כלשהו במים (כביסה) או חומרי ניקוי.

חשוב! הדביקו על גבי השקית את מדבקת הגובינא שנמצאת בתוכה.

אם מדבקה זו אינה זמינה לך, ניתן להדפיס מדבקה חדשה.

וודאו שלכל הפרטים יש תווית וארזו את הפריטים בתוך השקית שבה הם התקבלו.

במידה והשקית לא ברשותכם, ארזו בשקית אטומה אחרת.

נעליים יש לארוז בקופסת הנעלייים המקורית – לא נוכל לקבל את ההחזרה או ההחלפה ללא הקופסא המקורית!