שירות הלקוחות הטלפוני\וואטסאפ 050-2568-095 

(פעיל בימי א’-ה’ בין השעות 10:00-18:00)

ניתן להשאיר לנו הודעה בוואטסאפ או בעמוד האינסטגרם ונציגנו יחזרו בהקדם האפשרי.

מייל –  lollyfashion2017@gmail.com

משלוח לנקודת איסוף/לוקר : חינם בכל רכישה (3-5 ימי עסקים)

שליח עד הבית: בקנייה עד 299₪ – 19₪ | בקנייה מ-299₪ – חינם! (3-7 ימי עסקים)

איסוף עצמי: חינם! (1-3 ימי עסקים. לאחר קבלת המייל כי החבילה מוכנה עבורך – תוכלי להגיע) בתיאם מראש באחד מסניפנו:

*קניון גינדי TLV 

*קניון עזריאלי תל אביב

*קניון עזריאלי איילון רמת גן 

*קניון עזריאלי מלחה ירושלים

*קניון עיר ימים נתניה

*קניון עזראילי ראשונים ראשון לציון

*משרדי החברה יסוד המעלה 42 תל אביב

  • הערות:
  • – כל הזמנה שהתקבלה אחרי 10:30 בבוקר בימי חול תטופל במהלך יום העסקים הבא
  • – יישובים מרוחקים / קיבוצים / מושבים – ייתכן עיכוב של 1-3 ימי עסקים באספקת המשלוח

*קניון גינדי TLV 

*קניון עזריאלי תל אביב

*קניון עזריאלי איילון רמת גן 

*קניון עזריאלי מלחה ירושלים

*קניון עיר ימים נתניה

*קניון עזראילי ראשונים ראשון לציון

*משרדי החברה יסוד המעלה 42 תל אביב

החלפת מוצר
במידה ואינך שלמה עם הפריט שרכשת או שאינו מתאים לך מסיבה כלשהי, כל שעליך לעשות זה למלא את טופס ההחזרה שהגיע אליך בתוך החבילה, ולשלוח אותה אלינו חזרה בדואר.
מובהר בזאת כי החלפת מוצר תתבצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלתו אצל הלקוחה ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, שלא נפל בו שום פגם/נזק, התווית המקורית מצורפת למוצר והוא מגיע באריזתו המקורית.
ההחלפה תתאפשר לכל פריט אחר שתרצי להחליף, או קבלת זיכוי למימוש באתר, בתוספת עלות המשלוח.
כאשר הפריט יתקבל אצלנו, אנו ניצור עימך קשר כדי שתוכלי לבחור בהחלפה או בקרדיט לקנייה עתידית.

החזרת מוצר
במקרה של החזרה עד 14 ימי עסקים, ניתן לקבל קרדיט לקנייה עתידית באתר, או זיכוי כספי, (בניכוי 5% מעלות הפריט כחוק) וכן ניכוי עלות המשלוח.
ההחזרה תתבצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלתו אצל הלקוחה ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, שלא נפל בו שום פגם/נזק, התווית המקורית מצורפת למוצר והוא מגיע באריזתו המקורית.
הזיכוי הכספי יתקבל תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה ויבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד.
אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה עבורך.
לא ניתן לזכות מחזיקי כרטיס דיירקט ובמקרה כזה יתאפשר זיכוי למימוש באתר בלבד.

אופן החזרת/החלפת המוצר:
הדביקי את “מדבקת ההחזרה – דואר ישראל” ליד מדבקת המשלוח המקורית שעל החבילה.
לאחר מכן גשי לסניף הדואר הקרוב לביתך ושלחי אלינו את החבילה ללא עלות. אנו נעדכן אותך כשהחבילה תגיע אלינו.

הבהרות
*ניתן לבצע איסופים, החזרות והחלפות של נעליים בלבד, בסניפי הרשת המפורטים מטה, בתיאום מראש בלבד.
* החזרת נעליים תתאפשר עם הקופסא המקורית בלבד.
* מובהר ומודגש כי פריטים אשר נקנו בסייל ניתנים להחלפה עד 5 ימים מיום קבלת החבילה.
* בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע בטל׳ 0528442700/0502568095,
או במייל lollyfashion2017@gmail.com.

הגבלים:

  1. חברת “לולי אופנה” אינה אחראית ולא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר או עקיף שיגרם למזמינה דרך האתר או לכל צד שלישי, כתוצאה מרכישה באתר, שלא על פי תקנון החברה.  בכל טענה של צד כזה, “לולי אופנה” תהיה רשאית לבטל את ההזמנה הנוגעת לעניין זה.

    מובהר בזאת כי התמונות באתר נועדו להמחשה בלבד, וחברת “לולי אופנה” אינה אחראית ולא תהיה אחראית, לכל הבדל שיהיה בין תמונות המוצרים באתר לבין המוצרים הנמכרים אשר יסופקו למזמינה


חברת “לולי אופנה” תעשה ככל שביכולה להתאים בין התמונות המופיעות באתר לתיאור המוצרים לבין המוצרים הנמכרים. 

חברת לולי אופנה אינה אחראית ולא תהיה אחראית, לכל שימוש שתעשה המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן או חברת “לולי אופנה” לרבות ניקוי או כל שימוש אחר בפריטים הנמכרים באתר

 

אחריות:

  1. תקופת האחריות הינה למשך 3 חודשים מיום הרכישה.
  2. החברה מתחייבת לבדוק ולתקן מוצר בתקופה ובמסגרת האחריות, במידת הצורך, תוך 3-5 ימי עבודה.
  1. אנו מתחייבים לדאוג לתיקונו של כל פגם במוצר הנובע מפגם בחומר או בתהליך הייצור וזאת בתקופת האחריות ובכפוף לשימוש סביר במוצר.
  2. במידה והפגם במוצר (שהינו במסגרת האחריות) אינו ניתן לתיקון, תוצע החלפת המוצר או תעודת זיכוי כספית.

  3. אחריות החברה אינה חלה במקרים הבאים:
    • בלאי, שחיקה ושפשוף לאחר שימוש במוצר.
    • בלאי ושפשוף אינם נחשבים לפגמים בייצור ואינם באחריות החברה.
    • פגם במוצר אשר נגרם בזדון כתוצאה משימוש או עקב רשלנות.
    • שימוש במוצר או בחלקיו שאינו סביר ורגיל.
    • פגם הנגרם כתוצאה משימוש כלשהו במים (כביסה) או חומרי ניקוי.

   עם קבלת אישור על ביצוע ההזמנה, תקבלי מספר הזמנה.

   כל מידע אודות חבילה שנשלחה באמצעות שליח ייתנן על ידי נציגי שירות הלקוחות שלנו במייל

   lollyfashion2017@gmail.com או בטל  0528442700 /0502568095 .

  • את תקבלי אסמס לנייד שהשארת כאשר החבילה תגיע לנקודה עם מיקום מדויק והנחיות פשוטות
  • המשלוח יגיע לנקודה הקרובה ביותר לכתובת שהשארת (יישובים מרוחקים, ייתכן צורך בנסיעה לנקודה)
  • לחצו כאן לרשימת כל הלוקרים ונקודות האיסוף

לא ניתן לשלם במזומן. תוכלו לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, העברה בנקאית, אפליקציית ביט או באמצעות חשבון PayPal .

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול  sslכל תקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם הליך הקנייה הנעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

*האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

אפשר בהחלט, דרך שירות הלקוחות שלנו. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 בנייד 0502568095 (אפשר גם בווטסאפ) לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובתblacklondon22@gmail.com  ולבקש שניצור עמכם קשר טלפוני בנושא.

ניתן לשנות את אופן השילוח, גם לאחר שבוצעה ההזמנה, בתוך 72 שעות, כל עוד ההזמנה טרם נשלחה.

   לשם כך יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטל.  0528442700 /0502568095 

  ימי עסקים הינם ימי חול – ימים א-ה (ראשון עד חמישי) ואינם כוללים את יום ו’ (שישי) ושבת, ערבי חג או חול המועד.

   הטיפול בהזמנה, אריזה ומשלוח מתבצע בימי עסקים בלבד.

   אין. השליחים  אינם מגיעים לאזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית. במקרה זה תוכלי לקבל את 

    המשלוח באמצעות דואר רשום המגיע לכל חלקי הארץ.

   ניתן לצרף שתי הזמנות למשלוח אחד, לאותה כתובת. יש להודיע על כך בתוך 72 שעות ממועד ביצוע 

    ההזמנה הראשונה וכל עוד כל ההזמנות נמצאות במחסן הלוגיסטי ולא נשלחו.

    בכדי לבצע את האיחוד, יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטל’  0528442700 /0502568095