מדיניות החלפות החזרות

משלוחים

– איסוף עצמי –
ניתן לאסוף נעליים בלבד מסניפי הרשת, תוך 2 ימי עסקים ובתיאום מראש, בטלפון 0502568095
*מצורפת רשימת סניפי הרשת מטה

– נקודת חלוקה – בין 3-7 ימי עסקים, למקום הקרוב לביתך (לכל חלקי הארץ) בחינם.
– שליח עד הבית – תוך 5 ימי עסקים –
*ברכישה בסכום הגבוה מ 299 ₪ – משלוח חינם
*ברכישה עד 299 ₪ – שליח עד הבית בעלות של 19 שח.

הבהרות:
– משלוח עם שליח עד הבית יתבצע עד 5 ימי עסקים מיום ההזמנה, בין השעות 8:00-21:00.
– לאיזורים מרוחקים, מושבים וקיבוצים ייתכן עיכוב של 1-2 ימי עסקים.
– מועד ההגעה יתואם מראש בהתראה של מספר שעות.
– יש לציין כתובת משלוח מלאה בה תהיי נוכחת בשעות אלו, (מקום עבודה למשל), ולציין זאת בהערות בהזמנה.
– היה וחברת השליחים איננה מגיעה למקום בו הנך מתגוררת, החבילה תישלח אליך באופן
אוטומטי בדואר ישראל.
– בימי חורף סוערים, ייתכנו עיכובים בשל קשיי מזג אוויר. עמך הסליחה.
– לצערנו, אין אנו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שאינם תלויים בנו, אך נשמח לעמוד לרשותך בכל בעיה או שאלה לשירות הלקוחות שלנו
במייל lollyfashion2017@gmail.com או בטל’ 0502568095

החלפה והחזרה

החלפת מוצר

במידה ואינך שלמה עם הפריט שרכשת או שאינו מתאים לך מסיבה כלשהי, כל שעליך לעשות זה למלא את טופס ההחזרה שהגיע אליך בתוך החבילה, ולשלוח אותה אלינו חזרה בדואר.
מובהר בזאת כי החלפת מוצר תתבצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלתו אצל הלקוחה ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, שלא נפל בו שום פגם/נזק, התווית המקורית מצורפת למוצר והוא מגיע באריזתו המקורית.
ההחלפה תתאפשר לכל פריט אחר שתרצי להחליף, או קבלת זיכוי למימוש באתר, בתוספת עלות המשלוח.
כאשר הפריט יתקבל אצלנו, אנו ניצור עימך קשר כדי שתוכלי לבחור בהחלפה או בקרדיט לקנייה עתידית.

החזרת מוצר

במקרה של החזרה עד 14 ימי עסקים, ניתן לקבל קרדיט לקנייה עתידית באתר, או זיכוי כספי, (בניכוי 5% מעלות הפריט כחוק) וכן ניכוי עלות המשלוח.
ההחזרה תתבצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלתו אצל הלקוחה ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, שלא נפל בו שום פגם/נזק, התווית המקורית מצורפת למוצר והוא מגיע באריזתו המקורית.
הזיכוי הכספי יתקבל תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה ויבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד.
אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה עבורך.
לא ניתן לזכות מחזיקי כרטיס דיירקט ובמקרה כזה יתאפשר זיכוי למימוש באתר בלבד.
אופן החזרת/החלפת המוצר:
הדביקי את “מדבקת ההחזרה – דואר ישראל” ליד מדבקת המשלוח המקורית שעל החבילה.
לאחר מכן גשי לסניף הדואר הקרוב לביתך ושלחי אלינו את החבילה ללא עלות. אנו נעדכן אותך כשהחבילה תגיע אלינו.

הבהרות
*ניתן לבצע איסופים, החזרות והחלפות של נעליים בלבד, בסניפי הרשת המפורטים מטה, בתיאום מראש בלבד.
* החזרת נעליים תתאפשר עם הקופסא המקורית בלבד.
* מובהר ומודגש כי פריטים אשר נקנו בסייל ניתנים להחלפה עד 5 ימים מיום קבלת החבילה.
* בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע בטל׳ 0528442700/0502568095,
או במייל lollyfashion2017@gmail.com.

שאלי ותיעני:

* מהם ימי עסקים?
ימי עסקים הינם ימי חול – ימים א-ה (ראשון עד חמישי) ואינם כוללים את יום ו’ (שישי) ושבת, ערבי חג או חול המועד.
הטיפול בהזמנה, אריזה ומשלוח מתבצע בימי עסקים בלבד.

* האם יש מגבלות על איזורי שילוח בארץ?
אין. השליחים אינם מגיעים לאזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית. במקרה זה תוכלי לקבל את המשלוח באמצעות דואר רשום המגיע לכל חלקי הארץ.

* האם ניתן לאחד שתי הזמנות שבוצעו להזמנה אחת?
ניתן לצרף שתי הזמנות למשלוח אחד, לאותה כתובת. יש להודיע על כך בתוך 72 שעות ממועד ביצוע ההזמנה הראשונה וכל עוד כל ההזמנות נמצאות במחסן הלוגיסטי ולא נשלחו. בכדי לבצע את האיחוד, יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטל’ 0528442700 /0502568095

* מהם סניפי הרשת של החברה?
*קניון גינדי TLV
*קניון עזריאלי תל אביב
*קניון עזריאלי איילון רמת גן
*קניון עזריאלי מלחה ירושלים
*קניון עיר ימים נתניה
*קניון עזראילי ראשונים ראשון לציון
*משרדי החברה יסוד המעלה 42 תל אביב

* האם ניתן לשנות את אופן השילוח לאחר ביצוע ההזמנה?
ניתן לשנות את אופן השילוח, גם לאחר שבוצעה ההזמנה, בתוך 72 שעות, כל עוד ההזמנה טרם נשלחה.
לשם כך יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטל. 0528442700 /0502568095

* איך אוכל לעקוב אחר הזמנה?
עם קבלת אישור על ביצוע ההזמנה, תקבלי מספר הזמנה.
כל מידע אודות חבילה שנשלחה באמצעות שליח ייתנן על ידי נציגי שירות הלקוחות שלנו במייל
lollyfashion2017@gmail.com או בטל 0528442700 /0502568095 .

*יש אפשרות לשלם במזומן?
לא ניתן לשלם במזומן. תוכלו לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, העברה בנקאית, אפליקציית ביט או באמצעות חשבון PayPal .

*האם האתר מאובטח?
האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול sslכל תקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם הליך הקנייה הנעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
*האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
אפשר בהחלט, דרך שירות הלקוחות שלנו. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 בנייד 0502568095 (אפשר גם בווטסאפ) לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובתblacklondon22@gmail.com ולבקש שניצור עמכם קשר טלפוני בנושא.